Process Interim Manager dla firm, które chcą być lepsze, a nie tylko większe
Process Interim Manager to wysokiej klasy specjalista posiadający udokumentowane sukcesami doświadczenie na najwyższych szczeblach zarządzania, gotowy zawierać kontrakty terminowe na czas realizacji konkretnych zadań. W oparciu o swoją wiedzę proponuje kierunki zmian w organizacji, przygotowuje dokładny plan działania i pomaga w jego realizacji. Interim Manager jest idealny w następujących sytuacjach:
Process Interim Manager sprawdza się doskonalone w sytuacjach, gdzie firmy mierzą się z poważnymi wyzwania biznesowymi, a jednocześnie brakuje im zasobów, by sobie z nimi poradzić.
Poznaj zalety Interim Managera i osiągnij cel swojego projektu.
Interim Manager to jedno z bardziej efektywnych sposobów zarządzania firmą w sytuacji przeobrażeń, intensywnych zmian i kryzysów. Menedżerowie zewnętrzni zatrudniani czasowo do realizacji konkretnego zadania świetnie sprawdzają się w sytuacjach wymagających, kiedy konieczne staje się wprowadzenie nowych rozwiązań, przeprowadzenie optymalizacji, działanie w niepewności i zwiększanie efektywności. Współpraca z Interim Managerem pozwala szybko zacząć rozwiązywanie problemów, a doświadczenie, rozwinięte kompetencje i umiejętności takiego specjalisty zwiększają szanse na osiągnięcie założonego celu.
Realne plany, rzeczywiste efekty
Process Interim Manager działa według planu, który zadziałał już w setkach firm w Polsce i setkach tysięcy na świecie. Stosuje najskuteczniejsze metody i sprawdzone narzędzia zarządzania i optymalizacji biznesowej. Ten plan jest rygorystyczny i elastyczny zarazem. Każdy krok wynika z lat doświadczenia, ale każdy jest też dopasowany do specyfiki Twojej firmy. Twoja firma ma stać się lepszą wersją samej siebie, a nie inną firmą. To jest nasz wspólny cel.
Pracujemy z narzędziami "Metodyki Interim Management":
-
Oferta i wykaz potrzeb biznesowych
-
Umowa
-
Specyfikacja zadań do wykonania
-
Opis struktury projektu
-
Arkusz analizy korzyści i kosztów
-
Plan działania i monitorowania efektów
-
Protokół realizacji projektu
-
Raport archiwizujący
Jak pracuje Interim Manager krok po kroku:
Projekt realizowany przez Process Interim Managera jest zbiorem uporządkowanych działań wewnątrz organizacji, w wyniku których powstaje umówiony na początku projektu efekt. Uważnie i z dbałością o każdy detal przechodzimy od pierwszej rozmowy do finalnego sukcesu:
1
Audyt
-
warsztaty
-
wywiad
-
katalogowanie informacji
Analiza sytuacji wyjściowej. Poznajemy firmę w każdym szczególe: spotykamy się z pracownikami każdego szczebla, analizujemy procesy, uważnie przyglądamy się codziennym działaniom i uważnie słuchamy uwag zespołu i zarządu. Tworzymy precyzyjny obraz firmy takiej, jaka naprawdę jest w danym momencie — i tego, co chcemy w niej zmienić.
2
xxKonstrukcja
-
dokumentacja i materiały dla zespołu
-
selekcja i koordynacja rozwiazań
Konstrukcja rozwiązań. Kluczowy element przygotowania rozwiązania wyeliminowania problemów dla Twojej firmy: zbieramy i koordynujemy ze sobą pozyskane informację. Z wielu szczegółów, informacji i zrealizowanych działań budujemy propozycje rozwiązania problemów, która zmieni złożoną firmę w spójnie działający organizm.
3
Konstrukcja
-
dokumentacja i materiały dla zespołu
-
selekcja i koordynacja rozwiązań
Kluczowy element przygotowania rozwiązania wyeliminowania problemów dla Twojej firmy: zbieramy i koordynujemy ze sobą pozyskane informacje. Z wielu szczegółów, informacji i zrealizowanych działań budujemy propozycje rozwiązania problemów, które zmienią złożoną firmę w spójnie działający organizm.
4
xxKompletacja
-
przygotowanie systemu informatycznego
-
finalne wersje plików i systemów
-
ostatnie konsultacje
Księga procesów i procedur jest tak dobra, jak intuicyjne jest korzystanie z niej przez każdego pracownika na co dzień. Typ systemu zależy tylko od możliwości i preferencji klienta (Microsoft, Google, Atlassian, rozwiązania open source…) Pod koniec tego etapu, po drobiazgowym dopracowaniu każdego szczegółu funkcjonowania firmy — Process Book jest gotowy.
5
Wdrożenie
-
przygotowanie do pracy z produktami
-
przeszkolenie pracowników i zarządu
-
motywowanie
-
kontrola przyswojenia wiedzy i nowych praktyk
-
przekazanie wypracowanych efektów
Oprócz działań zmierzających do wytworzenia produktu, Interim Manager dokłada należytej staranności do zapewnienia jego trwałości po zakończeniu projektu. Klient otrzymuje unikalne narzędzie zaprojektowane i zbudowane dokładnie pod jego organizację. Twoja firma właśnie zaczęła być wydajniejsza we wszystkim, co robi. Stała się lepszą wersją siebie. Gratulacje!
2
Diagnoza
-
identyfikacja błędów do usunięcia
-
rozpoznawanie obszarów do poprawy
-
wskazanie potencjałów wzrostu
Diagnoza problemów. Wyciągamy precyzyjne wnioski z precyzyjnych danych: co warto wyeliminować, co zoptymalizować oraz jakie nowe praktyki, bądź narzędzia mogłyby wprowadzić organizację na ścieżkę wzrostu i wydajności. Odróżniamy ważne od nieważnego i budujemy ramy przyszłego skupienia się tylko na tym pierwszym.
4
Kompletacja
-
ostateczne konsultacje
-
przygotowanie produktu lub produktów
Kompletacja produktów. Wybrane do wdrożenia rozwiązanie jest tak dobre, jak intuicyjne jest korzystanie z dostarczonych produktów przez każdego pracownika na co dzień. Pod koniec tego etapu, po drobiazgowym dopracowaniu każdego szczegółu produktu i jego funkcjonowania w organizacji — plan wdrożenia jest gotowy w najdrobniejszych szczegółach.
Zapytaj o niezobowiązującą ofertę i terminy dla Twojej firmy
Każdy dzień działania według lepszych metod to czysty zysk. Zapraszamy do rozmowy:
Co otrzymasz: gotowe rozwiązania, zalecenia, sposób ich realizacji i wdrożone zmiany
Process Interim Manager to więcej niż diagnoza problemu i rekomendacje zmian. To nie szablon, który adaptujemy do firmy, lecz metodyka i doświadczenie, które pozwala zamknąć całość priorytetów i działań organizacji w dającej się skalować i egzekwować wizji. To gwarancja osiągniecia zamierzonego rezultatu oparta na doświadczeniu i sprawdzonych wzorcach.
PROCESS IM
Każdy realizowany projekt jest w 100% indywidualny. INTERIM MANAGER to środek, a nie cel.
Zarządzanie zmianą
Zarządzanie projektami
Business development
Transformacja biznesowe
Digitalizacja
Podnoszenie efektywności
Etatyzacja
Optymalizacja kosztów w firmie
Poprawa komunikacji
Standardy i poprawa jakości obsługi klienta
Optymalizacja procesów
Standaryzacja
Zarządzanie procesami
Planowanie i zarządzanie sprzedażą
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Wsparcie posprzedażowe:
Process Interim Manager jest jak sygnał do startu. Wyruszamy we wspólną drogę i jesteśmy zawsze blisko potrzeb Twojej firmy. Indywidualny charakter usług Interim Managera sprawia, że w sposób naturalny staje się częścią zespołu klienta, działa razem i we wspólnym celu. Jest nastawiony na perspektywiczną współpracę i wsparcie na każdym etapie.
Twój Sukces staje się sukcesem Process Interim Managera
SUPPORT
Prawdziwy rozwój nigdy się nie kończy. Możesz liczyć na:
Transfer wiedzy
Nowe efektywne metody pracy
Narzędzia trwale wzbogacające Twoje zasoby
Warsztaty problem solving
To może wyglądać tak:
Masz tę samą firmę, ale wszystko działa lepiej. Jest jak nastrojony mechanizm, gdzie wreszcie wszystko działa tak, jak powinno było od początku:
-
osiągnięty zamierzony rezultat wraz z korzyściami
-
osiągnięte zamierzone korzyściami wynikające z projektu
-
terminowa realizacja projektu zgodnie z założeniami i budżetem
-
transfer wiedzy i doświadczenia do organizacji
-
możliwość skuteczniejszego skalowania i rozwoju biznesu
-
optymalizacja czasu kosztów w organizacji
-
eliminacja wąskich gardeł, problemów i nieefektywności
-
zadowolenie pracowników
-
zwiększenie efektywność firmy
Koniecznych zmiany, lepszych wyników i lepszej firmy nie warto odkładać na później.
Interim Menager pomoże Ci wdrożyć szybko i efektywnie potrzebne i korzystne zmiany w Twojej organizacji.
Z dumą pracujemy dla:
To tylko kilku z wielu zadowolonych klientów naszego zespołu. Dołącz do ich grona, a na początek zapytaj o niezobowiązującą ofertę.
Pewnie zainteresuje Cię także:
KONTAKT
Ty wykonasz pierwszy krok, my pozostałe:
Metodycznie i profesjonalnie, jak zawsze w Procescope.
Opisz nam, jaki problem chciałbyś rozwiązać w firmie, a my zaproponujemy dopasowany i niezobowiązujący plan działania:
Chcesz porozmawiać od razu? Działamy w dni robocze od 9:00 do 17:00.